Mobil Eğitici Uygulamalar 2024’te Küresel Çapta 3,9 Milyar Kere İndirildi

Eğitimde Dijital Oyunların Önemi Artıyor

Çocukların erken dönem öğrenim süreçlerinde dijital oyun ve uygulamaların rolü giderek büyüyor. OECD’nin ‘Education at a Glance 2024’ raporuna göre, üye ülkelerde 2 ile 8 yaş arasındaki çocukların yüzde 73’ü dijital oyunlarla öğrenme deneyimleri yaşıyor. ABD’de ise çocukların yüzde 76’sı düzenli olarak dijital oyunlar kullanıyor.

Eğitici oyunlar özellikle tablet ve mobil cihazlarda tercih ediliyor. Bu oyunlar, çocukların bilişsel ve motor gelişimine katkı sağladığı için ebeveynler tarafından tercih ediliyor. Otsimo CEO’su ve Kurucu Ortağı Zafer Elcik, ebeveynlerin içerik seçerken kullanım süresine de dikkat etmeleri gerektiğini vurguluyor.

Dijital Eğitim Uygulamalarında Büyüme Trendi Devam Ediyor

Data.ai’nin 2024 yıl sonu raporu, eğitici mobil uygulamaların dünya genelinde yüzde 18 artışla toplamda 3,9 milyar kez indirildiğini gösteriyor. Bu uygulamaların yüzde 65’i 2-8 yaş arası çocuklar için tercih ediliyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, dijital ortamların çocukların gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, Spin Master ile geliştirdikleri Crayon Club uygulamasını tanıtıyor.

Çocukların Gelişimine Katkı Sağlayan Eğlenceli İçerikler

Çocuklar haftada ortalama 5-10 saat dijital uygulamalarda zaman geçiriyor. Bu nedenle içerik kalitesi büyük önem taşıyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, içeriğin kaliteli, etkileşimli ve eğlendirici olmasının gerekliliğine dikkat çekiyor. Özellikle oyun tabanlı eğitici uygulamaların çocukların gelişimine olumlu katkı sağladığı belirtiliyor.

Türkiye’den Sektörde Başarılı bir Örnek: Crayon Club

Spin Master ve Otsimo iş birliği ile geliştirilen Crayon Club uygulaması, 2-8 yaş arası çocuklar için özel olarak tasarlandı. Uygulama, çocukların yaratıcılıklarını özgürce ifade edebilecekleri 300’den fazla boyama sayfası sunuyor. Ayrıca uluslararası çocuk güvenliği standartlarına uyumlu olarak geliştirilen uygulama, ebeveynler ve eğitimciler tarafından da beğeniyle karşılanıyor.

Çocuklara Sağlıklı Dijital Deneyim Sunan Crayon Club

Otsimo CEO’su Zafer Elcik, Crayon Club’ın kullanıcı odaklı yaklaşımıyla çocukların kaliteli ve güvenli dijital deneyim yaşamasını sağladıklarını belirtiyor. Uygulamanın basit arayüzü, çocukların rahatça kullanabilmesini sağlarken, ebeveynlerin de güvenle kullanmasını sağlıyor. Crayon Club, dijital eğitim sektöründe önemli bir konuma sahip olarak öne çıkıyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Haberler.com / Teknoloji

Related Posts

Yapay zeka Pokémon oynarken panikledi: Öyle hamleler yaptı ki Google bile şaşırdı

Düşünsenize, bir yapay zeka Pokémon oynuyor. Üstelik canlı yayında. İlk başta “her şeyi kusursuz yapar” diye düşünüyorsunuz, değil mi? Ama işler öyle gelişmiyor…

Arabanızı artık mikrodalgalar koruyor: Yöntemi duyan mutfağa koşuyor!

Fare hırsızlığı olarak bilinen yeni nesil otomobil hırsızlığı yöntemi, sürücüleri şaşırtıcı ama etkili bir çözüm arayışına itti. Artık birçok sürücü, araç anahtarlarını mikrodalga fırınlarında saklayarak hırsızlara karşı koruma sağlıyor.

AB’de yeni otomobil satışları mayısta yıllık bazda yükseldi

Avrupa Birliği (AB) pazarında yeni otomobil satışı, mayısta geçen yılın aynı ayına göre yüzde 1,6 artışla 926 bin 582’ye ulaştı.

WhatsApp’a reklamlar geliyor: Sohbet gibi reklam

Whatsapp’a uzun süredir konuşulan reklam içerikleri geliyor. Ayrıca uyguylamanın güncellemeler sekmesinde de bazı değişiklikler olacağı belirtilmiş.

Instagram’dan yenilik: “Repost” özelliği test ediliyor

Instagram, kullanıcıların başkalarının gönderilerini kendi akışlarında yeniden paylaşmasına (repost) olanak tanıyan yeni bir özelliği test ettiğini doğruladı. Şirket, bu özelliği ilk kez 2022 yılında geliştirmeye başlamıştı. Şimdi ise bazı kullanıcılar, repost seçeneğini hesaplarında görmeye başladıklarını bildirdi. Yeni özellikle birlikte kullanıcılar yalnızca başkalarının gönderilerini değil, kendi eski paylaşımlarını da yeniden paylaşabilecek.

Beynimiz duruyor mu, durduğunda neler oluyor?

İnsanlar hayatlarının yüzde 20’sine kadarlık bir döneminde boş zihin durumu yaşıyor.